Service

“Een automaat koop je, maar service moet je bieden”

Wij snappen als geen ander dat de koffievoorziening de broodwinning is voor de horecaonderneming.

Service en onderhoud: twee belangrijke pijlers waar we bij 10N espresso al vanaf het prille begin veel waarde aan hechten. Onze oprichter Tien van Tienen zei het al: “Een automaat koop je, maar service moet je bieden.” Het is niet voor niets dat dit na al die jaren nog altijd ons motto is.

Natuurlijk gaan we met onze tijd mee. Zeker als het om service gaat. Om die reden maken we gebruik van een innovatief systeem waarmee we de status van elk apparaat afzonderlijk perfect in beeld kunnen houden en onze service hier heel eenvoudig op af kunnen stemmen.

Technische dienst

Echte service zit /m uiteraard niet (alleen) in de juiste apparaten, maar ook in mensen. Bij 10N espresso investeren we volop in de ontwikkeling van onze medewerkers. Onze eigen technische dienst bijvoorbeeld, wordt zowel intern als extern opgeleid om ervoor te zorgen dat ze bekend zijn met het volledige assortiment en alles wat daarbij komt kijken. Hierdoor zijn zij in staat om snel en op de juiste manier (attent) te reageren op elke melding. Lukt het hen niet om een machine ter plaatse te repareren? Dan wordt er in overleg met jou als klant een tijdelijke oplossing geboden. Want bij 10N espresso doen we er natuurlijk alles aan om die juiste koffievoorziening te allen tijde te garanderen.

Wij gaan verder dan enkel de koffieautomaat

Met uw keuze voor de juiste koffievoorziening en onze bijbehorende technische service is de basis gelegd voor een goede samenwerking. Maar onze service gaat verder dan enkel het technische aspect achter de schermen. Ook aan de voorkant bieden we de juiste service zodat u als horecaondernemer het meeste uit uw koffievoorziening kunt halen.

Door actief en persoonlijk contact met onze klanten te onderhouden weten wij precies wat er speelt in de markt. Hierdoor zijn we in staat snel te schakelen wanneer er veranderingen in de markt plaatsvinden en geven wij u als klant altijd het best passende advies. Ook gaan wij op zoek naar de juiste recepturen voor bij u op de kaart, wat zal resulteren in een hogere koffie-omzet. Heeft u tijdelijk een extra koffievoorziening nodig voor bijvoorbeeld een evenement? Geen enkel probleem! Past de huidige koffievoorziening niet meer helemaal bij uw wensen? Dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing.

Kortom, service van A tot Z